مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-08فناوري

تغییر 2000 شماره تلفن ثابت شهر اسدآباد با اجرای فاز اول پروژه فیبر نوری


رییس شرکت مخابرات اسدآباد از تغییر دو هزار شماره تلفن ثابت این شهرستان با اجرای فاز اول پروژه فیبر نوری خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس شرکت مخابرات اسدآباد از تغییر دو هزار شماره تلفن ثابت این شهرستان با اجرای فاز اول پروژه فیبر نوری خبر داد.

حسن رضا زارعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تغییر و تحول در تلفن های ثابت قسمتی از شهرستان اسدآباد اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های مدیریت مخابرات منطقه همدان و مسئولان شهرستانی با نصب کافوی های نوری در سطح شهرستان فاز اول پروژه فیبر نوری اجرایی و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در فاز دوم اجرای پروژه فیبر نوری شهرستان سه هزار شماره تلفن ثابت دیگر نیز تغییر خواهد کرد،افزود: افزایش پهنای باند، سرعت اینترنت و کاهش فاصله مشترک تا سیستم سویچینگ را از جمله مزایای اجرای فیبر نوری شرکت مخابرات می توان به شمار آورد.

زارعی اعتبار فاز نخست این پروژه را افزون بر چهار میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت مخابرات برشمرد و تصریح کرد: تکنولوژی بکار رفته در اجرای پروژه فیبر نوری شهرستان بر مبنای IP base بوده که از بروزترین سیستم های مخابراتی است.

وی ضمن پوزش از اختلال و تغییر ایجاد شده در شماره تلفن های شهرستان و تقدیر از همکاری و شکیبایی مردم خاطر نشان کرد: با هدف شبکه سازی در سطح اسدآباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر 2000 شماره تلفن ثابت شهر اسدآباد با اجرای فاز اول پروژه فیبر نوری

تغییر 2000 شماره تلفن ثابت شهر اسدآباد با اجرای فاز اول پروژه فیبر نوری